Fem superduktiga tjejer har på åtta veckor tappat vikt, midjemått och fettprocent. Här får du se före och efter-bilder från deras viktresa.

ISODIETEN – före och efter

– Största skillnaden är att jag inte tänker på mat längre, säger Ami Hegardt.

Hon har provat Isodieten och ätit ungefär lika mycket långsamma kolhydrater som protein och fett.

Resultat: 6,5 centimeter mindre midja på två månader.

 

Biggest Loser – före och efter

– Jag har lärt mig att inte stirra mig blind på vågen – att mäta centimetrar och fettprocent också, säger Antonia Grans som byggde muskler med Biggest Loser.

Resultat: 6,4 % mindre kroppsfett.

 

 

Cecilia provade Itrim – före och efter

– Jag är övertygad om att jag kommer hålla vikten, säger Cecilia von Strokirch, men jag är fullt medveten om att resan börjat och att det är nu det blir svårt.
Resultat: Minus 16 kilo på åtta veckor.

 

Gi-metoden – före och efter

– Mitt största problem är att jag lätt tröstäter när jag är trött eller om livet känns motsträvigt, säger Joanna Grubbström som har provat GI-metoden.

Resultat: 10 cm mindre midja på åtta veckor.

 

Viktväktarna – före och efter

– Jag har aldrig brytt mig så mycket om vad jag väger, jag kommer aldrig att bli en jättesmal person, säger Lotta Norén som har provat Viktväktarna.

Resultat: 6 kg lättare på åtta veckor.